Заказ талонаў: 8 (017) 317-33-30

Гарачая лінія: 8 (017) 363-07-74

Факс: 8 (017) 354-96-08

Вызаў урача на дом: 8 (017) 378-62-48
8 (017) 363-74-60
8 (017) 365-42-94

Тэлефон даверу: 8 (017) 364-07-78

Даведка:8 (017) 365-14-42

Email: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Правілы ўнутранага распарадку для пацыентаў

Правілы ўнутранага распарадку для пацыентаўПРАВІЛЫ ЎНУТРАНАГА РАСПАРАДКУ ДЛЯ ПАЦЫЕНТАЎ

УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка»

1. Агульныя палажэнні

1.1.Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 чэрвеня 1993 г. N 2435-XII «Аб ахове здароўя» (у рэдакцыі Закона Рэспублікі Беларусь ад 21.10.2016 года №433-З); Закона Рэспублікі Беларусь ад 19 лiстапада 1993 № 2570-ХII «Аб правах дзіцяці»; пастановы Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь ад 30 кастрычніка 2015 г., N 104 «Аб зацвярджэнні Прыкладных правілаў унутранага распарадку для пацыентаў», iншых нарматыўных прававых актаў.

1.2. Для мэтаў сапраўдных Правілаў унутранага распарадку выкарыстоўваюцца тэрміны і іх азначэнні ў значэннях, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь «Аб ахове здароўя».

1.3. Правілы ўнутранага распарадку для пацыентаў УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» вызначаюць:· парадак звароту пацыента ва УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» (далей паліклініка),· правы і абавязкі пацыента,· парадак вырашэння канфліктных сітуацый,· парадак прадастаўлення інфармацыі аб стане здароўя пацыента, парадак выдачы даведак, выпiсак з медыцынскай дакументацыi пацыенту ці асобам, названым у частцы другой артыкула 18 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб ахове здароўя»;· інфармацыю пра пералік платных паслуг і парадак іх аказання;· іншыя звесткі, якія маюць істотнае значэнне для рэалізацыі правоў пацыента. 1.4.Правілы ўнутранага распарадку УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» распаўсюджваюцца на ўсіх пацыентаў, праходзячых абследаванне і/ці лячэнне ў паліклініцы, таксама іх законных прадстаўнікоў і/ці асоб, якія суправаджаюць пацыентаў.1.5.Правілы ўнутранага распарадку для пацыентаў УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» размяшчаюцца ў агульнадаступных месцах на інфармацыйных стэндах паліклінікі і на афіцыйным сайце паліклінікі www.2gdp.by. З правіламі ўнутранага распарадку паліклінікі пацыенты (законныя прадстаўнікі, суправаджаючыя асобы) знаёмяцца вусна.

1.6.Для забеспячэння бяспекі, павышэння прадукцыйнасці працы работнікаў, павышэння якасці аказання медыцынскай дапамогі ў кабінетах спецыялістаў і іншых памяшканнях, могуць быць устаноўлены сістэмы відэаназірання і весціся запісы размоў, у тым ліку тэлефонных.

2. Парадак звароту пацыента ва УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» 2.1. Паліклініка з'яўляецца медыцынскай установай, якая аказвае медыцынскую дапамогу пацыентам у амбулаторных умовах і на даму. У мэтах прафілактыкі захворванняў, своечасовай дыягностыкі і лячэння, грамадзяне Рэспублікі Беларусь замацоўваюцца за арганізацыямі аховы здароўя па іх месцы жыхарства (месцы знаходжання).2.2 У паліклініцы медыцынская дапамога аказваецца грамадзянам Рэспублікі Беларусь, замацаваным на абслугоўванні ў паліклініцы па тэрытарыяльным прынцыпе (па іх месцы жыхарства (месцы знаходжання), па месцы часовага жыхарства (месцы часовага знаходжання) па заяве аб часовым замацаваннi на абслугоўванне ў паліклініцы на пэўны перыяд (да 1 года) з дазволу галоўнага ўрача (яго намеснікаў).

2.3. Медыцынская дапамога грамадзянам Рэспублікі Беларусь па-за iх месцам жыхарства (месцам знаходжання) аказваецца па заяве аб часовым замацаваннi на абслугоўванне ў паліклініцы на пэўны перыяд (да 1 года) з дазволу галоўнага ўрача, замежным грамадзянам і асобам без грамадзянства ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь і міжнароднымі дагаварамі.

2.4. Для замацавання на абслугоўванне ў паліклініцы законны прадстаўнік непаўналетняга (бацькi, усынавiцелi, апякун, папячыцель) павінен звярнуцца ў 113 каб. з дакументам, які сведчыць асобу (пашпартам, пасведчаннем на права жыхарства, сведчаннем бежанца). Замежныя грамадзяне і асобы без грамадзянства могуць дадаткова прадастаўляць дакументы, якія пацвярджаюць прававы статус.

2.5.Рашэнне аб замацаванні на медыцынскае абслугоўванне пацыентаў па месцы часовага жыхарства (месцы часовага знаходжання) і па-за iх месцам жыхарства (месцам знаходжання) прымаецца пасля ажыццяўлення ўчастковай службай патранажу па адрасе, указанаму ў заяве, для атрымання пацверджання аб пражыванні пацыента (у тэрмін не больш за 3-ы рабочыя дні пасля напісання заявы). 2.6. У выпадках неабходнасці арганізацыі аказання медыцынскай дапамогі ў момант, калі працэдура прымацавання не завершана, пацыент накіроўваецца да ўрача для вызначэння прыярытэту аказання медыцынскай дапамогі (неадкладная, планавая).

2.7. Адмацаванне ад абслугоўвання ў паліклініцы ажыццяўляецца законным прадстаўніком непаўналетняга пры звароце на тэрытарыяльна замацаваны педыятрычны ўчастак з дакументам, які сведчыць асобу.

2.8.Пасля замацавання на абслугоўванне пацыент накіроўваецца на тэрытарыяльна замацаваны педыятрычны ўчастак, дзе афармляецца «Гісторыя развіцця дзіцяці» (форма 112/у) ці ўдакладняюцца звесткі ў існуючай медыцынскай дакументацыі. У выпадку неабходнасці адказнай асобай паліклінікі ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку ажыццяўляецца запыт ва ўстанову аховы здароўя, за якой грамадзянін раней быў замацаваны на медыцынскае абслугоўванне, аб прадастаўленні выпісак з медыцынскіх дакументаў. 2.9. Гісторыя развіцця дзіцяці з'яўляецца ўласнасцю паліклінікі, захоўваецца ў рэгістратуры, на рукі пацыенту ці яго законнаму прадстаўніку не выдаецца. 2.10. Медыцынская дапамога пацыентам ажыццяўляецца па тэрытарыяльным прынцыпе непасрэдна ў паліклініцы і на даму.

2.11.Аўторак лічыцца днём прафілактычнага прыёму здаровага дзіцяці ва ўзросце да 3-х гадоў.

2.12. Пры неабходнасці атрымання медыцынскай дапамогі пацыент (яго законны прадстаўнік) павінен звярнуцца ў стол даведак паліклінікі (асабіста ці па тэлефоне 365 14 42) або на афіцыйны сайт паліклінікі www.2gdp.by для запісу на прыём да ўрача. Стол даведак паліклінікі працуе ў буднія дні з 7.00 да 20.00. У выхадныя і святочныя дні стол даведак не працуе.

2.13. Прыём пацыентаў з гарачкай, з сімптомамі інфекцыйных захворванняў, а таксама ў аўторак, пацыентаў з сімптомамі вострых рэспіраторных захворванняў ажыццяўляецца ў фільтр-боксе (уваход з вуліцы).

2.14. Арганізацыя папярэдняга запісу пацыентаў на прыём да ўрачоў УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» ажыццяўляецца пры непасрэдным звароце ў рэгістратуру, па тэлефоне 317 33 30, або праз Інтэрнэт на афіцыйным сайце паліклінікі www.2gdp.by пацыентаў ці іх законных прадстаўнікоў.

2.15. У абавязкі работнікаў рэгістратуры не ўваходзіць інфармаванне па тэлефоне пацыентаў і іх законных прадстаўнікоў, якія папярэдне запісаліся на прыём да ўрачоў паліклінікі, пра змяненне графіка працы, хваробы ці іншыя прычыны адсутнасці ўрача.

2.16. Для рэгістрацыі вызаву ўрача на дом пацыент (яго законны прадстаўнік) павінен звярнуцца ў акно «вызаў урача на дом» (асабіста ці па тэлефоне 365 42 94). Вызаў урача-педыятра ўчастковага на дом фіксуецца ў журнале рэгістрацыі вызаваў, абслугоўванне ажыццяўляецца ў дзень паступлення вызаву з 8.00 да 20.00.

Рэгістрацыя вызаву ўрача на дом ажыццяўляецца: • у буднія дні з 7.00 да 15.00;• у суботнія дні:у перыяд з 15 мая па 30 верасня з 9.00 да 14.30;

у перыяд з 01 кастрычніка па 14 мая з 9.00 да 15.00.

2.17. Пры станах, якi патрабуюць неадкладнае медыцынскае ўмяшанне (няшчасны выпадак, траўма, атручэнне, iншыя станы і захворванні, якія пагражаюць жыццю ці здароўю непаўналетняга або асоб, якія яго акружаюць) пацыенту (яго законнаму прадстаўніку) неабходна звярнуцца ў службу хуткай медыцынскай дапамогі па тэлефоне 103.

2.18. Дзеля ўпарадкавання прыёму пацыентаў, уліку іх наведвання ў паліклініку, у стале даведак выдаюцца талоны на прыём да ўрачоў-спецыялістаў. Талоны да ўрачоў-спецыялістаў выдаюцца «сёння на сёння», а таксама па папярэднім запісе праз Інтэрнэт і па тэлефоне. Талон выдаецца з указаннем прозвішча ўрача, кабінета, у якім ажыццяўляецца прыём, нумара чаргі і часу яўкі на прыём да ўрача.

Указаны ў талоне час можа не адпавядаць па прычыне: • неабходнасці правядзення дадатковага медыцынскага абследавання пацыента;• аказанне неадкладнай медыцынскай дапамогі пацыенту;• узросту пацыента. 2.19. Інфармацыю пра час прыёму ўрачамі ўсіх спецыяльнасцяў, з указаннем нумара кабінета, пра правілы вызаву ўрача на дом, пра арганізацыю папярэдняга запісу, пра час і месца прыёму наведвальнікаў галоўным урачом і яго намеснікамі, пацыент можа атрымаць у рэгістратуры ў вуснай форме, наглядна на інфармацыйных стэндах, або на сайце паліклінікі www.2gdp.by.

2.20. На прыём да ўрача пацыент абавязаны з'явіцца за 10 хвілін да назначанага часу. У выпадку спазнення на прыём да ўрача ва ўказаны ў талоне час, прыём пацыента ўрачом ажыццяўляецца ў парадку чаргі пры адсутнасці пацыентаў на прыём да ўрача па талонах.

2.21. Права на першачарговае аказанне медыцынскай дапамогі маюць дзеці-інваліды. 2.22. Пры кожным наведванні паліклінікі пацыент або яго законны прадстаўнік абавязаны мець пры сабе дакумент, які сведчыць асобу.

2.23.Аказанне медыцынскай дапамогі непаўналетняму ажыццяўляецца ў прысутнасці аднаго з бацькоў (законнага прадстаўніка) ці асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцяці. Аказанне медыцынскай дапамогі непаўналетняму ва ўзросце ад 14 да 18 гадоў можа ажыццяўляцца без прысутнасці законнага прадстаўніка.

2.24. Медыцынскія ўмяшанні непаўналетняму праводзяцца з пісьмовай згоды аднаго з бацькоў (законных прадстаўнікоў). Непаўналетнія ва ўзросце ад 14 да 18 гадоў маюць права самастойна даваць згоду на простае медыцынскае ўмяшанне.

2.25. Аб'ём дыягнастычных і лячэбных мерапрыемстваў пацыенту вызначае лечачы ўрач, у адпаведнасці з усталяванымі стандартамі і парадкам аказання медыцынскай дапамогі.

2.26. У выпадку неабходнасці аказання дадатковай медыцынскай дапамогі, лечачы ўрач вырашае пытанне аб накіраванні пацыента для кансультацыі, абследавання ў іншыя арганізацыі аховы здароўя (па тэрытарыяльнаму замацаванню) згодна загаду камітэта па ахове здароўя Мінгарвыканкама.

2.27. Шпіталізацыя пацыентаў, якія маюць патрэбу ў стацыянарным лячэнні, ажыццяўляецца па накіраванню ўрачэй паліклінікі ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.

3. Правы пацыента

Усе дзеці маюць роўныя правы незалежна ад паходжання, расавай, нацыянальнай і грамадзянскай прыналежнасці, сацыяльнага і маёмаснага становішча, полу, мовы, адукацыi, адносiн да рэлiгii, месца жыхарства, стану здароўя і іншых умоў, якія датычацца дзіцяці і яго бацькоў. Аднолькавай і ўсебаковай абаронай дзяржавы карыстаюцца дзецi, народжаныя ў шлюбе і па-за шлюбам (артыкул 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 19.11.1993 N 2570-XII "Аб правах дзіцяці").

Пацыент (законны прадстаўнік непаўналетняга) мае права на:• атрыманне медыцынскай дапамогі;• паважлівыя гуманныя адносіны з боку медыцынскіх работнікаў і іншых асоб, якія ўдзельнічаюць у аказанні медыцынскай дапамогі;• атрыманне інфармацыі пра прозвішча, імя, імя па бацьку, пасады і кваліфікацыі лечачага ўрача і іншых медыцынскіх работнікаў, якія непасрэдна ўдзельнічаюць у аказанні медыцынскай дапамогі;• абследаванне, лячэнне i знаходжанне ў арганiзацыi аховы здароўя ва ўмовах, якія адпавядаюць санітарна-гігіенічным і супрацьэпідэмічным патрабаванням;• удзел у выбары метадаў аказання медыцынскай дапамогі;• адмаўленне ад аказання медыцынскай дапамогі, у тым ліку медыцынскага ўмяшання, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных заканадаўствам (адмаўленне ад аказання медыцынскай дапамогі, у тым ліку медыцынскага ўмяшання, афармляецца запiсам у Гісторыі развіцця дзіцяці і падпісваецца ў выпадку непаўналетняга дзіцяці - адным з законных прадстаўнікоў дзіцяці, лечачым урачом);• атрыманне ў даступнай форме інфармацыі пра стан здароўя;• захаванне медыцынскiмi работнiкамi ў тайне iнфармацыi пра факт звароту па медыцынскую дапамогу, стан здароўя, дыягназ i iншыя звесткі, атрыманыя пры абследаванні і лячэнні, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;• палягчэнне болю, звязанага з захворваннем i (ці) медыцынскiм умяшаннем, усімі метадамі аказання медыцынскай дапамогі з улікам лячэбна-дыягнастычных магчымасцяў паліклінікі;

  • унясенне прапаноў па ўдасканаленні дзейнасці паліклінікі.

У выпадку ўзнікнення канфліктных сітуацый пацыент (законны прадстаўнік) мае права звярнуцца да адміністрацыйнага дзяжурнага або ў адміністрацыю УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» паводле графіка прыёму грамадзян, зацверджанага галоўным урачом, а пры недасягненні згоды - у камітэт па ахове здароўя Мінгарвыканкама. Пры гэтым першапачатковы парадак вырашэння пытання на месцы (у паліклініцы) з'яўляецца абавязковым.

Прадастаўленне пацыенту названых вышэй правоў не можа ажыццяўляцца ў шкоду здароўю іншых пацыентаў і парушаць іх правы і свабоды.

4. Абавязкі пацыента.

4.1. Пацыент (законны прадстаўнік непаўналетняга) абавязаны:

  • прытрымлівацца правілаў унутранага распарадку для пацыентаў і беражліва адносіцца да маёмасці паліклінікі;
  • клапаціцца пра ўласнае здароўе, прымаць своечасовыя меры па яго захаванню, умацаванню і аднаўленню;
  • своечасова звяртацца за медыцынскай дапамогай;
  • паважліва ставіцца да медыцынскіх работнікаў, праяўляць добразычлівыя і ветлівыя адносіны да другіх наведвальнікаў паліклінікі;
  • прадстаўляць асобе, якая аказвае медыцынскую дапамогу, вядомую яму дакладную інфармацыю пра стан свайго здароўя і стан здароўя дзіцяці, у тым ліку пра проціпаказанні да ўжывання лекавых сродкаў, раней перанесеных i спадчынных захворваннях;
  • прадстаўляць інфармацыю пра звароты за медыцынскай дапамогай, а таксама пра змены ў стане здароўя;
  • выконваць рэкамендацыі медыцынскіх работнікаў, неабходныя для рэалізацыі выбранай тактыкі лячэння, супрацоўнічаць з медработнікамі пры аказанні медыцынскай дапамогі;
  • паведамляць медыцынскім работнікам пра наяўнасці ў яго або дзіцяці захворванняў, якія ўяўляюць небяспеку для здароўя насельніцтва, віруса імунадэфіцыту чалавека, а таксама выконваць меры засцярогі пры кантактах з іншымі асобамі;
  • удакладняць інфармацыю пра наяўнасць урача-спецыяліста, запланаванага па папярэднім запісе, у дзень звароту за медыцынскай дапамогай;
  • у выпадку немагчымасці яўкі ў назначаны дзень да ўрача-спецыяліста ці ўчастковага ўрача не пазней, чым за адзін дзень да назначанай яўкі папярэдзіць пра гэта лечачага ўрача ці рэгістратуру;
  • заказаць «Гісторыю развіцця дзіцяці» у рэгістратуры за 10 хвілін да прыёму да ўрача;
  • пры вызаве ўрача на дом забяспечыць свабодны доступ супрацоўніка паліклінікі да пацыента:
    • забяспечыць доступ у кватэру (у спраўным стане павінны быць кодавы замак, дзверы, званок);
    • забяспечыць ізаляцыю дамашніх жывёл;
    • забяспечыць асвятленне лесвічнай клеткі і наяўнасць нумара на кватэры;
    • медыцынскі работнік не здымае абутак пры наведванні пацыента дома. Пацыенты могуць даць бахілы, поліэтыленавыя пакеты або іншыя прыстасаванні, якія адзяваюцца на асабісты абутак медыцынскага работніка;
  • перад наведваннем кабінетаў паліклінікі, згодна з патрабаваннямі нарматыўных дакументаў, якія рэгламентуюць выкананне правілаў захавання санэпідрэжыма і дадзеных правілаў, пакідаць верхнюю вопратку ў гардэробе паліклінікі ў асенне-вяснова-зімовы перыяд, дзіцячыя каляскі - у калясачнай;
  • захоўваць цішыню, чысціню і парадак;
  • пры ўваходзе ў наступныя медыцынскія кабінеты паліклінікі надзець зменны абутак ці бахілы:
    • прышчэпачны кабінет (кабінет № 214);
    • працэдурны кабінет (кабінет № 214);
    • інструктара ЛФК і цэнтра ранняга ўмяшання (кабінет № 313);
    • кабінет прыёму аналізаў крыві (кабінет № 313);
    • электрасвятлолячэнне (кабінеты №№ 213-214);
    • цеплалячэння (кабінет № 224);
    • лазератэрапіі (кабінет № 227).
  • не голасна размаўляць, у тым ліку па мабільным тэлефоне;
  • не выкарыстоўваць сродкі мабільнай сувязі пры знаходжанні на прыёме ў урача, у час выканання працэдур, маніпуляцый, абследаванняў;
  • не бегаць, скакаць, шумець, ляпаць дзвярамі, ставіць дзяцей у брудным абутку на крэслы, канапы;
  • не пакідаць малалетніх дзяцей без нагляду;
  • не забіраць якія-небудзь дакументы з медыцынскіх карт, са стэндаў і з папак інфармацыйных стэндаў;
  • не рабіць фота- і відэаздыманне без папярэдняга дазволу адміністрацыі (за выключэннем інфармацыі на стэндах і графіка працы ўрача);
  • не выконваць функцыі гандлёвых агентаў, прадстаўнікоў і знаходзіцца ў іншых камерцыйных мэтах;
  • не мець пры сабе буйнагабарытныя прадметы (у тым ліку сумкі, рэчавыя мяшкі, чамаданы, кошыкі, не перамяшчацца па паліклініцы з дзіцячымі каляскамі, веласіпедамі, самакатамі, дамашнімі жывёламі);
  • не пакідаць у калідоры без нагляду вопратку, ручную паклажу і іншыя прадметы;
  • не курыць, не распіваць алкагольных, слабаалкагольных напіткаў, піва, не спажываць наркатычныя сродкі, псіхатропныя рэчывы, іх аналагі, таксічныя ці іншыя адурманьваючыя рэчывы.

5. Парадак прадстаўлення інфармацыі пра стан здароўя пацыента 5.1. Інфармацыя пра стан здароўя прадстаўляецца законнаму прадстаўніку дзіцяці ў даступнай, якая адпавядае патрабаванням медыцынскай этыкі і дэанталогіі, форме лечачым урачом, загадчыкам аддзялення ці іншымі службовымі асобамі УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка». Яна павінна змяшчаць звесткі пра вынікі абследавання, наяўнасці захворвання, дыягназ і прагноз, метады абследавання i лячэння, звязаныя з ім рызыкі, магчымыя варыянты медыцынскага ўмяшання і іх наступствы, а таксама пра вынікі праведзенага лячэння і магчымыя ўскладненні. 5.2. Па просьбе непаўналетняга ці ў мэтах усвядомленага выканання ім медыцынскіх прадпісанняў па пагаджэнню з яго законным прадстаўніком лечачым урачом непаўналетняму даецца інфармацыя пра стан яго здароўя і выбраныя метады аказання медыцынскай дапамогі ў даступнай для яго ўзросту форме з улікам псіхафізіялагічнай сталасці і эмацыянальнага стану пацыента.

5.3. Інфармацыя пра стан здароўя пацыента паведамляецца членам яго сям'і, калі законны прадстаўнік непаўналетняга не забараніў паведамляць ім пра гэта ці не назначыў асобу, якой павінна быць перадана такая інфармацыя.

5.4.У выпадку адмаўлення пацыента (законнага прадстаўніка) ад атрымання інфармацыі пра стан здароўя робiцца адпаведны запiс у медыцынскай дакументацыі. 5.5.Інфармацыя, якая змяшчаецца ў медыцынскай дакументацыi, састаўляе ўрачэбную тайну i можа прадстаўляцца без згоды пацыента (законнага прадстаўніка) толькі на падставах, прадугледжаных заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.5.6.Медыцынская дакументацыя (гісторыя развіцця дзіцяці – ф. 112/у) з'яўляецца ўласнасцю паліклінікі, захоўваецца ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку і выдачы пацыентам не падлягае. Пры неабходнасці пацыент ці яго законны прадстаўнік можа азнаёміцца са сваёй медыцынскай дакументацыяй ва ўстанове аховы здароўя, у прысутнасці медыцынскіх работнікаў.

5.7. УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» забяспечвае захоўванне медыцынскай дакументацыі ў адпаведнасці з патрабаваннямі захавання ўрачэбнай тайны.

6.Парадак выдачы даведак, выпiсак з медыцынскай дакументацыі 6.1.Парадак выдачы даведак, выпiсак з медыцынскіх дакументаў пацыенту ці яго законнаму прадстаўніку ва УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, ажыццяўляемых дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» (са змяненнямі і дапаўненнямі).

6.2. З падрабязнай інфармацыяй пра пералік, тэрміны, дакументы, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, можна азняёміцца на афіцыйным сайце ўстановы (www.2gdp.by) і інфармацыйных стэндах у паліклініцы.

7. Інфармацыя пра пералік платных медыцынскіх паслуг і парадак іх аказання 7.1.Медыцынскія паслугі звыш устаноўленага дзяржавай гарантаванага аб'ёму бясплатнай медыцынскай дапамогі з'яўляюцца дадатковымі і аказваюцца на платнай аснове. Пералік платных відаў медыцынскай дапамогі і паслуг, якія аказваюцца насельніцтву ва ўстановах аховы здароўя, а таксама парадак, умовы іх прадстаўлення насельніцтву, фарміраванне цэн вызначаецца заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 7.2. Інфармацыя пра платныя віды медыцынскай дапамогі і паслугі, якія аказваюцца насельніцтву ва УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка», кошт, парадак і ўмовы іх прадастаўлення размешчана на інфармацыйных стэндах паліклінікі, а таксама ў сеці Інтэрнэт на афіцыйным сайце паліклінікі www.2gdp.by. 7.3.Платныя медыцынскія паслугі ва УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» аказваюцца грамадзянам Рэспублікі Беларусь, замежным грамадзянам на падставе пісьмовых дагавораў (за выключэннем платных медыцынскіх паслуг, якія аказваюцца ананімна), заключаных з законным прадстаўніком пацыента, з прад'яўленнем пашпарта.

7.4.Установа аховы здароўя, якая прадастаўляе платныя віды медыцынскай дапамогі і паслугі, нясе адказнасць за неналежнае іх выкананне адпаведна заканадаўству Рэспублікі Беларусь.

8. Парадак дазволу канфліктных сітуацый

У выпадку ўзнікнення канфліктных сітуацый пацыент (законны прадстаўнік) мае права звярнуцца да адміністрацыйнага дзяжурнага ці ў адміністрацыю УАЗ «2-я гарадская дзіцячая паліклініка» адпаведна графіку прыёму грамадзян, зацверджаным галоўным урачом, а пры недасягненні згоды - у камітэт па ахове здароўя Мінгарвыканкама. Пры гэтым першапачатковы парадак вырашэння пытання на месцы (у паліклініцы) з'яўляецца абавязковым.

Згодна з Кодэксам аб адміністрацыйных правапарушэннях Рэспублікі Беларусь ад 21.04.2003 № 194-З: Артыкулы 9.3. - абраза, гэта значыць наўмыснае прыніжэнне гонару і годнасці асобы, выказанае ў непрыстойнай форме, - цягне накладанне штрафу ў памеры да дваццаці базавых велічынь.

Артыкулы 23.5. - абраза службовай асобы дзяржаўнага органа (арганізацыі) пры выкананні ім службовых паўнамоцтваў асобай, якая не падначалена яму па службе, - цягне накладанне штрафу ў памеры ад дваццаці да пяцідзесяці базавых велічынь.

МЫ НА КАРЦЕ